الأربعاء، 9 مارس 2011

Aku Sayang Dia. Aku Rasa


Oh my God. Ya ALLAH. Kenapa dengan aku ni? Kenapa? Kenapa aku asyik terfikir pasal dia je nih? Nak tulis mende ni pun dah terasa 1001 rasa. Berdebar-debar rasa resah gelisah tak tentu pasai. What happen to me?

I donnow where I'm gonna to start, how I'm gonna to write. Aku rasa aku dah suka dia tersangat kot! Lagi2 sejak 2 menjak ni aku terasa hubungan frenship kitorang bertambah close and we always got to mesej and calling each other.







Tapi arghhh aku tensen! I know we always mesej each other tapi bila dia kol aku atau aku kol dia aku taktau kenapa aku sangat gagap bila bercakap dia. Bukan tu je, ni ha dada jantung aku berdegup degap kuat! Sampai main point isi yang perlu disampaikan hilang macam tu je sebab dia. Adehhhhhhh  

tu blom lagi kalau time dia depan mata aku, lagilah mata dia aku tak pandang sampai cakap pun tersasar tersasul. wuuuuuh aku taknak dia sedar yang aku suka sangat kat dia or maybe cinta? ahhhhhhhhh gelinya aku nak sebut perkataan tu sebenarnya.

Aku taknak cakap yang dia pun suka kat aku. Yelah aku ni sape. Muka dah la tak cantek, tak nampak berseri, hitam berparut jerawat, blablabla pendek, gemuk, suara tak sedap, pakai spek *eh tapi aku bersyukur kerana aku masih sempurna. Tapi aku dah suka dia sejak sekolah, sejak form 2 lagi. Aku taktau la dia dah tau ke aku suka dia tapi cara dia layan aku sejak 2 menjak ni macam dia tau je. T________T

Ya ALLAH tenang kan hatiku. Jika benar dia jodohku, tetapkanlah hati kami, satukanlah jiwa kami. Aku taktau nak mengadu kat siapa sebab hanya Kau yang mengetahui isi hatiku. Aku tak mampu nak menyampaikan segala kebenaran jiwa ini pada si dia. Aku bukan Zulaikha yang terlalu berani memikat Yusuf. Aku bukan Khadijah yang ada keyakinan meminang Rasulullah. Aku hanyalah insan biasa yang tidak ada apa-apa kekuatan untuk mengaku semuanya.

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh please someone give me advice. huhuhu :(

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق